Τελευταία Νέα

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

O Χειρουργός-Ουρολόγος Δρ. Σ. Τυριτζής θα εξετάζει στο ιατρείο του στην όμορφη Πάρο στις 8-9 Σεπτεμβρίου. Για ραντεβού, καλέστε στη γραμματεία του ιατρικού κέντρου "ΙΑΣΙΣ" στην Παροικιά στο 2284021705. See MoreSee Less

Τιμή μας που το εξαιρετικό e-newsletter της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας επέλεξε να παρουσιάσει τη δημοσίευση μας για την υπεροχη της ρομποτικής ριζικής προστατεκτομής με εκτεταμένη λεμφαδενεκτομη, η οποία μειώνει τις μετεγχειρητικές επιπλοκες συγκριτικά με την ανοικτή επέμβαση. See MoreSee Less

Τιμή μας που το εξαιρετικό e-newsletter της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας επέλεξε να παρουσιάσει τη δημοσίευση μας για την υπεροχη της ρομποτικής ριζικής προστατεκτομής με εκτεταμένη λεμφαδενεκτομη, η οποία μειώνει τις μετεγχειρητικές επιπλοκες συγκριτικά με την ανοικτή επέμβαση.Image attachment

Ο καρκίνος της ουροδόχου κύστεως είναι επιθετική νόσος, αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Δείτε πληροφορίες για την πάθηση και τη θεραπεία της.

youtu.be/Bw885CrDTo0

Comment on Facebook

Καρκίνος νεφρού. Μια πάθηση χωρίς συμπτώματα που διαγιγνώσκεται τυχαία, αλλά θεραπεύεται αποτελεσματικά, χωρίς να είναι πλέον αναγκαία η απώλεια ολόκληρου του νεφρού. Δείτε στο video πληροφορίες για την πάθηση και την αντιμετώπισή της.

youtu.be/nLhtcO0rYRo

Comment on Facebook

Ρομποτική Ουρολογία. Η πιο εξελιγμένη χειρουργική τεχνολογία σήμερα στην υπηρεσία του ασθενούς και του χειρουργού. Δείτε στο video τι ακριβώς είναι το ρομποτικό σύστημα da Vinci, ένα σύστημα που δεν χειρουργεί μόνο του, ούτε προγραμματίζεται για να χειρουργεί. Αντίθετα, μεταφέρει με ακρίβεια τις κινήσεις του χειρουργού, παρέχοντας πληθώρα πλεονεκτημάτων.

youtu.be/Byipf1u7yWA

Δείτε περισσότερα